Fångarna på fortet

Hellu!
Nu har jag precis duschat, och sitter nu i soffan med datorn i knät med en turban (om det stavas så) på huvudet och i min svart vit randiga pyjamas.
Och så kollar man på den nya favoriten Fångarna på fortet.
Kollade jämt på det med familjen när jag var yngre på fredags kvällarna. Tillsammans med fanta och chips såklart!
Men detta program är speciellt bra för att det är ett lag med sångare ifrån Idol!
Sibel och Kevin från Idol är med och mina absolut favoriter:
Rabih och Eddie från Rebound!! <3
Jag känner inte alls många som tycker dom är särskilt bra,
och jag medveten om att dom sjung vissa gånger väldigt dåligt i Idol, emn det här lixom till tycker jag.
Någon ska vara sämre än andra och sedan tyckte jag också att alla, och då menar jag alla,
var mycket bra i Idol 2009!
Och snart början Idol 2010 också! Det ska man verkligen se!
Men nu ska jag snabbt göra några mackor och innan pausen är slut!

God kväll och sköt om er!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0