Kissnödig

Hellu!
Jag ska inte skriva så länge för jag måste verkligen gå på toa!
Idag så var klassen i Äventyrsparken och där finns bland annat en lekpark, en väldigt mysig skog, en radiobils plan typ (?) och en minigolfsbana.
Jag, Sara och Frida spelade minigolf men hann bara till den sjunde banan sen var vi tvungen att sticka till skolan igen.
Frida vann, sen kom Sara som tvåa och jag kom sist. Jag trodde faktiskt att jag skulle vinna. -.-
Men jaja, så kan det gå.
Skulle egentligen gå på bio, Vampyrer suger, med Sara, men det blev ändrade plaenr och vi tar det kanske imorgon istället.
Just nu så sitter Wilma och jag och lysssnar på Bumbibjörnarnas låt! xD
Hon försöker sjunga emd men hon kan det inte! xD Haha!
Nu ska jag springat till toan!

Sköt om er!


//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0