Mamma ikväll! =)

Hellu!

Nu för ungefären halvtimme sen så kom jag hem från den andra dagen i skolan.

Dagen var rätt så bra. Vi skulle egentligen gå till Sidsjön och fika,

men det regna så vi skippa det och fikade i klassrummet istället.

Men jag tyckte det var minst lika mysigt! =)

Nu har jag mycket snabbt packat för att åka till mamma ikväll.

Mina föräldrar har varit skilda sedan jag var ungefär fem-sex år.

Så pappa bor här i stan och mamma just nu i en femma i granloholm.

Vi flyttade med mamma i April ifrån ett mycket stort hus till lägenhet.

Vi trodde verkligen att vi skulle få en sexa/sjua mitt i stan, men en månad innan vi skulle vara ute ur huset,

säger dom att vi inte fick den.

Vi tror att det var pga av att dom fick reda på att vi var fem barn i familjen.

Det var mycket tråkigt och mamma blev verkligen besviken,

men vi snappade då upp en mysig lägenhet med en stor uteplats.

Det är inte det bästa området.
Många människor som amn tycker är lite kokko i huvudet och föräldrar som skriker åt sina barn.
Men vi kollar efter lägenheter näramre stan och vill helst flytta nästa sommar kankse.
Men som sagt ska jag dit igen och trots att jag träffade alla där för tre dagar sen så saknar man dom ändå.
Särskilt mina underbara småsystrar!
Vi har dock inte samma pappa mina småsystrar och jag,
men jag tar dom som mina riktiga syskon ändå!


Nu ska jag nog vila opch slappa lite famrför teven. Och speciellt vila mina stackars fötter som måste gå runt i ett par rosa converse hela dagarna!

Men sköt om er!


//jjuliajjohansson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0