Ostkrokar

Hellu!

Idag har jag varit på stan med småsystrarna och mor min för att köpa födelsedags present till Wilmas kompis,
som hon senare var på kalas hos idag,
och för att köpa en höst jacka idag.
Har haft min storasysters jacka hela våren, sommaren och nu i augusti.
Men då kan jag ju passa på att säga tack tack till syster min för att jag fått låna din jacka en sån lång tid!

Men nu fick jag en ny som sagt.
Och det belv en svart jacka som var vatten och vindtät.
Och den ska jag då ha till den riktiga vintenr kommer för då åker den röda dunjackan fram!

Har kollat på skor också. Ska skaffa kängor senare i höst.
Har velar haft sånna länge men har alltid hittat andra skor som jag vill ha mer,
men nu är just dom här kängrona högst upp på skolistan! =)

Imorgon början den andra skolveckan. Och så börjar vi gå efter schemat igen.
Det känns riktigt bra faktiskt!
Att äntligen få börja med riktiga lektioner och jobba och plugga!
NE, emn jag får väl vänta i två veckor, för sedan komemr jag sitta och klaga här på bloggen över alla läxor och lektioner.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Det börjar bli sent.
God natt och sköt om er!


//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0