Regnig dag!

Hellu!
 Idag gick jag i skolan mellan 09.00 till ungefär 13.00.
Sen har det regnat väldigt mycket idag!
På förmiddagen när man satt inne på lektion så småregnade det lite.
Men sen när man skulle gå till bussen, då ska det spöregna!

Så när jag kom hem var mina mjukisbyxor dyngsura,
min tröja
mina stackars converse,
hela jag var blöt!
Men jag tycker faktiskt det är rätt så mysigt med regn.
Tänk att sitta inne i ett varmt rum, med myskläder på och höra regnet smattra mot fönstren!
Myyyyyyysigt!!

Men det är bara mysigt så länge man inte drabbas av regnet och blir blöt eller nå liknande!

Imorgon ska klassen och en till sexa upp till en stuga som heter Klisstugan,
som ligger 4 ½ km från Sidsjön. Så imorgon blir det att gå, och gå, och gå, och gå!

Ni får läsa imorgon hur det gick!

Nu ska jag kolla på time out och sedan gå och lägga mig!

God kväll och sköt om er!


// jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0