Första inlägget

Hej hej!

Detta är en ny blogg som ni kanske anar och ja, den kommer väl handla om mig och mitt liv. Kanske lite annat också, men det får ni väl se! ;)

Som många andra så började jag skolan idag. Jag började högstadiet idag i sexan med en ny klass. Min gamla har splittras men som tur va fick jag gå med två tjejer ifrån min gamla klass. Nämligen mina bästa tjejkompisar. =) Dagen var helt okej, började klockan 10 och slutade klockan 13 efter lunch. Men jag klarar egentligen inte av korta dagar! Blir så rastlös när jag kommer hem! Men som tur va var jag med Sara idag.

Sen åt man pannkakor när man kom hem med jordgubbssylt! :P

Imorgon blir det en till kort dag, som det förresten kommer vara resten av veckan.

Nu ska jag fika och sedan göra mina 60 situps som jag börjat med. Sen någon gång blir det sängen och sova.

Hörs senare någon gång! Sköt om er! =)

//jjuliajjohanson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0