Uttflykter och pratshower!

Hellu!
Idag var min klass, en till sexa och två sjuor upp i Klisstugan.
Det var väldigt långt att gå, och när man kom fram var man hungrig, nacken värkte pga ryggsäcken,
och skorna var genomblöta av all blöt mark som fanns i skogen.
Men när man fick mat i magen så blev allt bättre. Nästan!
På berget som vi satt på så blåste det ocg det var iskallt!
Alla satt och hacka tänder och frös!

Men sedan vägen hem igen gick det fort. Efter ungefär två timmar var jag hemma i lägenheten igen.
Jag tog direkt på mig pyjamas byxorna och satte mig vid teven.

Och just nu kollar jag på Tyra Show. Det är faktiskt ett väldigt bra program!
Jag föredrar Tyra istället för Oprah eller Ellen DeGeneres.
På Oprah... Eller jag har aldrig kollat speciellt mycket på Oprah, men när jag gjorde det, bytte jag kanal efter
en kvart.
Och på Ellen, visst, iböand kan det vara bra när det är någon bra kändis som hon interjuvar,
men när hon ska dansa, när alla skriker och när alla dessa spel ska utföras, då blir man lite uttråkad.

Men nog patat om det. Nu ska jag kolla klart på Tyra och sedan spela lite The Sims 2.
Och för er som inte visste det så är jag GALEN i The Sims 2.
Om jag väl börjar spela så slutar jag på kvällen någon gång efter kanske, fyra-sex timmar. Men jag försöker spela lite kortare!

Sköt om er nu!


//jjuliajjohansson


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmdet va jobbigt :)



tyra ärbättre än oprah oh ellen haha



jag är första som kommenterar på din blogg hahahah eller ?

2010-08-26 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0