Vampyrer suger!

Hellu!
Nu kom jag nyss hem ifrån en mycket rolig film! Nämligen Vampyrer suger.
Men eftersom att jag är ett riktigt Twilight fan så måste jag säga att dom var riktigt elaka i filmen!
Dom har drivit med precis allt!
Men det var faktiskt det som gjorde den så otroligt rolig! xD
Så jag rekomenderar den verkligen!
Oj, förresten gick jag på den med Frida och Sara! =)

Annars idag så har jag varit lite barnvakt åt Agnes (min yngsta lillasyster, 2 ½ år) och så har jag spelat mycket The sims 2.

Nu ska jag äta en eller två godisar och ge mor min lite sällskap genom att kolla på Bröllopsfotografen.

God natt och sköt om er!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0