2010

Nu är det drygt en timme kvar tills det blir 2011. Och detta år har varit ett av det bästa år någonsin! Jag var dock tvungen att skiljas från en underbar klass och börja i en ny. Men den nya gillar jag nog minst lika mycket som jag gillade den förra. Jag har lärt mig grymt mycket, jag har fått otroligt fina och nya vänner, skrattat fruktansvärt mycket, fyllt tolv hela år och fått en underbar och söt kille. Jag har haft ett så himla roligt 2010 att jag nästan inte vill att det ska bli 2011!
Men 2011 kommer absolut bli ett suveränt år det med! I alla fall och jag får vara med! ^^)
Jag hoppas få träffa nya roliga vänner, få en bra vårtermin i sexan, och äntligen så sluta sexan nöjd och glad!
Men den viktigaste händelsen som har hänt 2010 är nog när Hello Kitty fick en rejäl plats i mitt hjärta! Och där kommer hon stanna länge!

Så nu är mina strösta dröm att jag sitter här, om ungefär ett år och skríver att 2011 har varit ett riktigt bra år! Fast alla år hittills har varit helt underbara, så jag tror att 2011 också kommer vara det!

Så ett riktigt gott nytt år en god forstänning!
// Julia Johansson ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0