Är bortblåst!

Hej! Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg, men nu kommer ett!
För i söndags morse kl 05.30 ringde min väckarklocka. Då skulle jag upp för att åka till Östersund och spela två basketmatcher. Men tyvärr förlorade vi båda. Men den första var mot 96:or och den andra blev väldigt jämn och den var mot 99:or.
Idag var det inte heller någon vanlig skoldag. Utan det var innebandy DM. Och gissa vilket tjejlag som vann?
Jo, min klass tjejlag!
Sen har jag varit på träning istället för kör. Jag orkade inte gå på körensavslutning! ^^)
Men den skulla i alla fall bara vara i tjugo minuter och vi skulle typ bara fika. Och jag klarar mig nog utan fika!

Men nu ska jag kolla på slutet av Ung och Bortskämd.

Hej hej! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0