Barnvakt... Igen

Hej!
Nu sitter jag här hemma hos mamma och är barnvakt åt en två åring som spydde inatt och en sexåring som har ont i magen. Kuuuul!

Nej, inte direkt.
Men mamma sa att Agnes inte hade magsjuka, utan hade säkert bara ätit för mycket eller börjat hosta och sen spytt. För annars har lilltjejen varit som vanligt hela dagen! ^^)
Men Wilma har haft ont i magen hela dan. Inget man gillar. :/

Men imorgon är det Fredag!! Äntligen!! ^^
Idag har jag också ett No prov i kemi. Det gick nog bra, hoppas jag.

Men nu ska jag kollade vidare på Nickelodeon och chatta vidare med den "speciella" killen.
Bye bye! ^^)

Agnes var den enda som ville ställa upp på en bild. Wilma orkade inte gå till datorn. Stackaren! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0