Barnvakt

Hej! Från klockan tolv tills nu har jag varit barnvakt åt Agnes. Och vad har vi gjort då tro?
Jo, vi har dammtorkat och damsugit lägenheten (jag älskar som sagt att städa och Agnes älskar att torka på stolar och bord), duschat, flätat Agnes hår, blåst och plattat mitt hår, och sen alldeles nyss åt Agnes upp sin macka och jag min skinkpaj bit sen middagen igår. Vi har också kollat på Händige Manny, Nalle Puh, Piff och Puff och Svampbob Fyrkant.
Sen sov jag ju hos Sara inatt. Och det var kul, innan hon fick veta att Olle åkte ut ur Idol. Hon blev grymt arg och kastade chipspåsar och kuddar omkring sig och mig! Sen "spöade" hon upp en nalle som hon låtsades vara Jay. Så när man skulle sova sen på kvällen vart man rädd att hon skulle hoppa på en i sömnen och tro att man själv var Jay!

Men senare ikväll, eller efter maten ska jag till Frida. =) Vi ska vara med två killkompisar som heter Eric och Victor.
Har säkert nämt dom någon gång innan.
Men nu ska jag greja på datorn och låta mamma ta hand om Agnes, eftersom att mamma kommit hem nu. ^^)

Hai då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0