Dagens hemlis ^^

Alla har ju drömmar om vad de vill bli när de blir "stora". Tex brandman, en "superstar", eller en världskänd fotbollsspelare. Men min dröm är faktiskt att bli en polis. Och då menar jag att bli en så kallad kommissarie. En som löser mord och liknande. Jag tror det skulle vara ett riktigt spännande jobb. Att få jaga mördare och våldtäktsmän, hålla förhör och sjukta med en pistol! ^^) Fast då skulle jag aldrig vilja skuta någon till döds! Utan bara i tummen kanske, så att den personen får lida lite grann! Men det var min dröm!
Men den jag tror jag ska satsa riktigt på är nog skådespelerska eller barnsjuksköterska.

Ska nog bli poliser som Gunvald och Martin i Beck. De är ju riktiga coolingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0