Dålig start

Hej. Igår var jag lycklig, jag var glad. Jag skulle åka till Himlabadet med min bästa kompis + två killar.
Men vad händer, jo Sara blir såklart sjuk! Eller hon hostar i alla fall sjukt mycket och får inte gå för sin mami och papi. Ibland är det kanske inte såå kul att ha doktorer till föräldrar..
Men i alla fall så vill jag ju inte gå dit utan en tjejkompis. För jag tycker inte om att byta om själv på ett badhus.
Så antingen så gör jag två killar mycket ledsna och säger att jag inte "kan" gå, eller så biter jag ihop och klär på mig nu och går. Ett svårt val. Men jag går väl då!! Jag har i alla fall några att bada med, det är väl huvudsaken!
Men då får jag skynda mig nu! Hej då! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0