En ö i havet

Hej!
Nu idag sålde jag som sagt fika på en match och vi fikc ihop över 200 kronor!
Säkert pga mig! ^^)

Sen har jag suttit och kollar på en serie i över tre timmar. Jag hyrde en hel serie igår som heter En ö i havet. Kollade på den serien när jag var liten och då tyckte jag den var bra, emn nu tycker jag den är ännu bättre!
Den handlar om två judiska flickor som kommer till en ö utanför Göteborg där de ska bo tills kriget är över. Då ska de åka hem till deras föräldrar i Wien igen. Men allt blev typ inte som de tänkt sig.
Men den srien är riktigt bra, så jag rekomenderar den verkligen!
Nu vill jag bara att Beck ska börja!! Ännu en film är ju ikväll och den ska jag minsann se!
Ska sluta nu. Hej då! ^^

En väldigt dålig bild på mig x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0