Ett livsverk

Hai! Nu idag har jag varit på stan och mor min och köpt jul/nyårskläder. Det kommer bilder på kläderna på själva julafton. ^^)
Men just nu sitter jag och kollar på Björna Gustafssos egna film Ett livsverk. Tycker det är sjukt synd att han la av bara så där. För han är grymt bra och rolig!
Sen idag ska vi julpynta. Vi brukar alltid göra det bara några dagar innan julafton. I alla fall hemma hos min pappa. Men nu ska jag skratta vidare åt Björn. Sen är han faktiskt snygg, vill jag bara tillägga. ^^ 
Ha en bra Onsdag!


Kommentarer
Postat av: emmaa

ååh han är bäst ju :D

2010-12-22 @ 15:44:51
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Anonym

han är ful !

2010-12-22 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0