God kväll!

Snart ska jag få pynta julgranen! Vi brukar alltid göra det dagen innan julafton hos fadern här. Så just nu håller pappa på att brottas med ljusslingan. Men det börjar se bra ut.
Sen var jag ju barnvakt idag och det gick väldigt bra. Vi hade mysigt jag och små tjejorna.
Sen vid fyra åkte jag med mamma in till stan, för hon skulle klippa sig och jag skulle ju tillbaka till pappa. Men innan jag gick hem så köpte jag årets två sista julklappar. En liten till pappa och en till min kusin Ida. Jag höll faktiskt på att glömma att köpa en julklapp till henne, men det kändes som att det var något som saknades och då när jag satt på bussen till stan kom jag på det! ^^
Men nu ska jag få börja klä granen! Hej då!

Granen hittills. ^^


Kommentarer
Postat av: Ida. R

Bäst för dig att du köpte en bra present till mig, annars...

2010-12-26 @ 21:28:04
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0