God kväll

Eller ska vi säga god natt? Ja, snart så ska jag nog också sova. Men för ungefär en halvtimme sen kom jag hem från Rasmus. Vi kollade lite på Robinson, kollade på en film, sjung Singstar, och åt godis och popcorn! ^^) Så nu är min mage fullproppad med onyttiga saker, och sen är jag sjukt trött!
Imorgon klockan tolv ska jag och Sara möta Olle och Rasmus vid Himlabadet för att bada på Himlabadet. Efter att vi badat i några timmar så ska jag till mor min. För min mormor och morfar kommer imorgon istället för idag, och då vill man ju träffa dom. Så jag hoppas de inte hinner åka hem innan jag kommer dit. ^^
Men nu ska jag bortsat tänderna och så och sedan sova. Jag gäspar typ hela tiden nu och mina ögon orkar nästan knappt hålla sig uppe.
Så god natt!


Inne i Himlabadet.

En klättervägg som jag aldrig klarar! ^^)

Sedan så är vi i Sundsvall tydligen först med en Surf Stream i Europa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0