Haii!

Just nu har jag kollar klart på någon deckarserie som går på fyran. Den heter Morden i Sandhamn, fast jag tycker nog den inte så himla bra. Jag har sett bättre! ^^)

Men det kom inget inlägg igår för att.. Okej, just nu kommer jag inte på varför, men här kommer ett snabbt inlägg:

Igår var det pysseldag i skolan och jag gjorde flera julkor och la dom i kompisars skåp i skolan. Och så gjorde jag en ljuslykta av en glasburk jag tog med mig hemifrån. :)
 Och nu är det jullov! JULLOV!!! Jag slipper gå upp mitt i natten för att hinna till skolan och jag slipper alla läxor och all stress! Men det är gäller ju bara de kommande tre veckorna.. Men nu tänker jag inte tänka så! Jag ska bara njuta av min ledighet och fira jul och nyår på bästa sätt!
Imorgon ska jag och mamma ner till staden och köpa julkläder. En tradition vi har haft sen jag var pytteliten =  att mamma får pengar av mormor och morfar som vi (jag + mina syskon) får köpa kläder till julafton med. För mig andvänder jag de kläderna till nyår också, men det gör inte Emelie och Jakob. De brukar ha "festkläder" då.

Men nu sk jag nog sova. Jag vaknade halv sju imorse och vill sova ut nu äntligen! ^^

Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0