Hej!

Jag har inte haft tid att lägga in ett inlägg förrän nu. Eller ingen ork heller! ^^)
Men sen det senaste inlägget har jag tex fått julklappar, mormor och morfar var här igår över dagen och då fick man med julklappar från dom + från mamma och Lennart. Och sedan idag så har jag varit hemma, för det var ju inte direkt så kul att gå ut i snöstormen! Men nu ikväll var jag och pappa på Dragons. De vann såklart! (Y)
Men nu undrar ni säkert vad jag fick i julklapp vá! Men grejen är den att det skulle bli ett så sjukt långt inlägg om jag skulle skriva allt jag fått! Så det kommer ett inlägg lite senare med lite bilder på sakerna också. ^^
Men nu ska jag kolla runt på fejjan och lite sånt, har inte suttit vid datorn på typ två dagar!
Men man ska väl inte sitta och nörda när det är jul! Fast The Sims 2 är ett undantag då...

Ha en bra kväll!


Min pyjamas fick också vara med! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0