Hej på er!

Nu har jag precis ätit gröt. Gröt direkt från micron. Det var min sena middag. För så här ligger läget till:
Pappa har varit i Sollefteå sen i förmiddags och han kommer vid halv tolv. Han jobbar i Sollefteå typ en-två dagar i veckan i en kyrka där.
Men då så kunde han varken hämta eller skjutsa mig till träningen. Så jag var tvungen att ta bussen. Så jag kom i bra tid till träningen, men idag så var den inte slut 19:15 utan 19:30, vilket gjorde att jag missade bussen som gick halv åtta utan fick vänta ute i kylan tills fem ÖVER åtta. Gushes vad kallt det blev! Tur att jag tog den svart dunjackan och tog på mig riktigt med kläder, annars skulle jag ha frusit ihjäl! ^^
Men jag kom då hem halv nio och då duschade jag, fixade gröt och kollade på House. Men nu måste jag borsta mina tänder och sedan sova. Jag ska upp kl sju imorgon, så jag kommer vara grymt trött imorgon! Men det får jag tåla! ^^)
God natt!

Tex sånna hära bilder tyckte jag om att ta förut. x) Det gör jag väl nu också, men då gillade jag inte att lägga ut eller visa nadra vanliga kort på mig. Kolla min tänder, eller ännu värre, mina ögon!


Sånna hära bilder kan man hitta massor av på min dator. Eller förut gjorde man i alla fall det, nu är de flesta borttagna! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0