Hej! ^^)

Igår när jag skulle logga in för att skriva ett inlägg så gick det inte att logga in. Själva grejen där man ska skriva in lösenordet och sånt, den var helt fösvunnen. Och sen såg sidan väldigt annorlunda ut. Men nu var sidan precis som vanligt igen. :)
Men idag var jag i skolan som vanligt, och jag hade bland annat ett matteprov, som gick hyfsat bra. Sen på Hk:n fick vi julstäda kökslådorna och så avslutade vi med att äta pepparkakor och glögg. ^^ Det var mysigt!
Sen efter skolan så var jag med Sara hemma hos henne och ja, vi grejade på som vanligt och hade roligt. Sen vid fem tiden kom far min och ville vara så snäll och hämta upp mig så att jag slapp det hemska snövädret! Det är inte roligt att vara ute just nu!
Imorgon skulle egentligen min mormor och morfar komma och hälsa på över dan, men de skippade de pga vädret och efetrsom att min mamma är förkyld, och de vill inte bli smittade. ^^)
Så jag får väl bara sitta hemma och ta det lugnt och chilla. För sen på Söndag ska jag, Sara och två killar som ehter Rasmus och Olle på Himlabadet här i Sundsvall så då får man hoppas att det blir roligt och att vädret inte är så här då för då måste nog alla gå dit.
Men samtidigt som jag skirver detta så öäter jag på en stor polkagris och nu är jag  jätte kladdig över fingrarna och det är datorn också! ^^ Så jag måste gå och tvätta händerna nu och kanske torka av min lilla dator lite grann!
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0