Hejsan

Nu ska jag snart åka till träningen. Men först måste jag hitta mitt träningslinne! Det är helt borta!
Och grejen är att jag tränade i det sist i Onsdags och la det sen direkt i tvätten så det måste har blivit tvättat!
Sen är det ett måste att ha på sig det linnet under en träning. Så jag ska nog smsa mor min och fråga om hon har gmöt det, annars blir det en träning utan mitt fina linne!
Nu kanske ni tror att jag är kär i ett linne, men det är ett linne som alla i laget ska ha på sig under tränigarna. Det är blått och har lagets logga på sig: KFUM Sundsvalls Basket
Men jag forsätter leta och lyssnar samtidigt på Natasha Bedingfield med låten Unwritten.
Önska mig nu lycka till med letandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0