Hellu!

Nu ska jag sova. Igen. Men idag har jag köpt mina hörlurar! Men de blev inte de rosa, för de fanns bara i webbutiken och jag vill ha dom innan helgen för då ska jag åka tåg ner till Småland och den tågresan tar ungefär nio timmar så så vill man ju gärna lyssna på musik. Men skulle jag beställa dom då skulle de komma om ungefär 1 vecka. Och då har jag ju redan åkt!
Så det blev vita, men de är också snygga! ^^
Imorgon hade jag tänkt städa rummet. Dammsuga, dammtorka och byta sängkläder ska göras. Och kanske rensa lite lådor och sånt. Men måste jag sova! Mammas kommentar innan hon la sig "Gå och lägg dig du också nu snart!" Hon la sig halv elva.
Men god natt och sov gott! För det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0