Hellu!

Nu har pappa och jag julpyntat hela lägenheten! Åh, jag älskar verkligen julen och all julstämning som man verkligen känner! ^^
Men annars sitter jag just nu och kollar på Bonde Söker Fru. Det är ju idag som bönderna åker med sina brudar/killar på semester. Men det verkar bara gå riktigt bra för ett par. Ett annat små bråkar hela tiden för tjejen är så himla tjurig, en av killarna fick ingen tjej så han åkte med sin killkompis, och den enda tjejbonden är så himla.. konstig. Hon vill typ inte ta kontakt med sin "kille".
Men tja, alla kan ju inte få till det! ^^)
Men snart efter det så ska jag kolla på det sista avsnittet av Morden i Sandhamn. Trots att den serien inte är så bra så vill jag nog ändå kolla på det sista avsnittet och se hur allt slutar!

Hai do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0