Min älskade syster

Kollade just in min storasysters blogg och kolla vad fint hon skrev om mig:

Sen har vi Julle (Julia) som är tolv år
hon är världens snällaste och den mest
omtänksammaste människa jag känner
sätter alltid alla framför sig själv och sjunger som en Gud

Hon gör en sån där grej som de flesta gör på sin blogg. Typ 24 grejer man ska skriva om, och idag så skulle hon skriva om sina syskon. Och då skrev hon en sådan fin text om lilla mig. ^^)

Men jag har en fin syster. Hon är också omtänksam, köper underbara julklappar/presenter, sjunger som Gudinna, är alltid glad och positiv, förutom när hon är trött. då är det precis tvärtom. ^^
Men annars är hon min älskade och bästa storasyster!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din storasysters blogg ?

2010-12-17 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0