Mina julklappar 2010

Av fardern min:
En basketboll
"Snöbollar"
Handkräm, läppbalsam, och en tvål. Allt ifrån Body Shop.
En röd plattång (fanns ingen rosa)
Av Emelie och Jakob:
Två otroligt snygga tunikor/tröjor

Av mormor och morfar:
500 kr
ett par vantar (mycket behövande!)

Av mamma och Lennart:
Hello Kitty tofflor ^^
Ett halsband med matchande örhängen
En bok
En almanacka till skolan
Lite sminksaker
Och sen lovade hon att vi skulle innan jullovet var slut åka och handla kläder till mig! Vill ha nya nu!

Men uscha vad jag är bortskämd! Alltså vissa får bara hälften av allt jag får! Andra barn drömmer tex om en plattång men har inte råd. Men sen är det ju så att innan mina föräldrar var skilda fick jag högst sju juklappar allt som allt. Men nu när de är skilda köper de ungefär fem-sju styckna var.
Men jag är oftast nöjd efter tre julklappar! ^^)
Nej, men jag vill tacka gud för att jag fick så fina föräldrar som ger mig så fina julklappar!
Amen.

Så glad är jag över mina fina tofflor! ^^

en exakt likadan boll som jag fick. Fast storlek 6 istället för 7

Pengar är alltid bra att ha! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0