Narnia

Hej! Nu ikväll har jag varit och kollat på Narnia med Rasmus. Och den filmen var faktiskt bra, trots att jag fantasifilmer inte är min smak. ^^ Sen så råkade Rasmus fixa så att vi gick på en dubbad film. Så han och jag var nog de ända barnen över tio. Men filmén var som sagt bra, på slutet var det nära att det kom en tår, och jag måste se de två första filmerna! Jag såg den allra första när jag var sex år, och den andra filmen har jag inte sett. Så det var en del jag inte förstod i filmen men som jag säkert skulle förstått om jag hade sett de första filmerna innan. Så det får bli en Narnia kväll här hemma någon gång! ^^)

Men nu ska jag gå och lägga mig! Vill egentligen inte sova bort halva dagen imorgon! Men det gör jag i alla fall inte. inte om man har min mamma i lägenheten som helst vill ha upp en innan tolv. Men det är bra det annars skulle jag kunna sova till klockan tre!
Så natti natti, sov så gotti! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0