Nej, det blev inte så...

Rubriken säger det mesta. Igen. Jag åkte aldrig och bada, jag var ärlig och sa att jag inte ville gå utan någon tjejkompis. Visst, man kan tycka att jag var lite mesig där, men det ä jag väl då. MEn då åkte jag med bussen till mamma istället. Och senare kom Emelie och Jakob också dit och så åt vi lunch och middag där coh hade det trevligt. Har inte träffat min mamma på nästan två veckor, och så kommer jag inte åka till henne förrän på Lördag. Och då kommer mormor och morfar också. Och nu kommer de. På riktigt!
Men imorgon så är det pysseldag på skolan. Då ska jag ta med mig en glasburk så att jag kan göra en ljuslykta. ^^) Men nu ska jag snabbt duscha håret innan Emelie kommer hem och vill duscha efter sin träning. Hon tränar på Friskis och Svettis. Hon är absolut ingen bollperson, men inte heller någon gymperson, så då funar lite Friskis och Svettis för henne. Men hon har gått ner över femton kilo på endast den träningen. Man kankse ska satsa där själv?

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en bra kväll!

En snabb-tagen-bild! ^^)


Kommentarer
Postat av: Någon

Gick hon ner 15 kilo på en träning?????

2010-12-30 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0