Onda hörlurar!

Mina öron värker! Hörlurarna spänner åt som satan så att öronen gör skit ont! Men så har det varit med slera hörlurar för mig pga att jag har rätt så stora öron. Men det går ungefär till så här, jag sätter på mig dom och har dom i ungefär 15 minuter. Efter dom 15 minuterna gör det sjukt ont! Men sen efter 15 minuter till så gör det inte ont längre? Mysko öron man har!
Men annars idag har jag städat som en galning! Dammtorkat mitt och Wilams rum, bytt sängkläder så min säng är helt ren och fräsh nu, och så har jag dammsugit mitt och Wilmas rum + tv-rimmet, köket och hallen. Jag är nog seriöst lite handikappad! Men nu ska jag klaga på mina öron och läsa lite olika bloggar och kolla hur vädret kommer se ut i helgen och på måndag. Ska ju åka tåg i hela nio timmar på Måndag och då vill jag inte stanna med tåget någonstan mellan Sundsvall och Stockholm, eller vänta i flera timmar på ett tåg i Stockholm!

Ha det så bra! ^^


Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0