Time to sleep!

God kväll. Eller snarare god natt! ^^ Jag ville bara lägga in ett kort inlägg så att det inte blir en dag utan ett inlägg för det vore väldigt tragiskt!
Men ja, idag har jag spelar The Sims 2 nästan hela dagen. Jag har duschat också, och druckit te, ätit frukost, middag och kvällsfika, kollade på kommesarie Lewis som nog är den drygaste serien jag någonsin sett. Det var så invecklat så att min lilla hjärna inte hängde med. Men det slutade gott. Det var en städerska som hade råkat döda en person och som hade sjutit en annan. Men just nu sitter jag och kollar på slutet av Pirates of Caribbian. Den tredje filmen. Men jag orkar inte kolla klart på den, för jag ska upp "i tid" imorgon för jag ska till Birsta och köpa mina efetrlängtade hörlurar! Det blir inga Hello Kitty, utan ett par rosa lila Skull Candy. Men de blir nog helt perfekta. Men nu ska jag sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0