Tjejkväll

Hej! För en stund sen gick Frida hem till sig. Vi har varit hemma hos mig och kollat på film och ätit för mycket godis! Vi hade en liten tjejkväll! ^^)
Innan vi var hemma hos mig så var vi hos henne. Där var vi ute och hade snöbrottning, kollade på tecknade Mr.Bean, åt fruktsallad och gick till Ica och köpte godis.
Imorgon ska jag sälja fika på A-lagets tjejers basketmatch. Så jag har även bakat chokladbollar idag. Och igår rörde pappa ihop en lite (stor) kaka.
Efter den macthen har jag bestämt att jag ska sitta och slappa vid teven och kolla på film. Sex and the city filmen är det som gäller då!
Nu ska jag gå och lägga mig snart. Är väldigt trött!
God natt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0