Denna vecka

Hej hej!
Förlåt för lite dålig uppdatering de senaste dagarna.
Kom hem från Edsbyn med tåget i Onsdags och då var jag för trött för att skriva ett inlägg.
Sen igår spelade jag The sims 2 typ hela dagen!
Fattar inte hur det går till. (?)
Men jag kan ju berätta lite kort om vad jag gjort de senare dagarna.

Tisdags: Var i Bollnäs med Ida och shoppade och lunchade med hennes mamma/min moster.
Där köpte jag bla en ny stickad tunika, en mapp till skolan, och en present till min stora syster.

Onsdags: Åkte med tåg hem och när jag kom hem, gick jag runt och små städade (typiskt mig!), packade upp, åt middag och på kvällen satt jag vid the sims och sen vid "vanliga" datorn.

Igår: Var jag bara hemma och som sagt spelade jag the sims 2 hela dagen från kl 12 till kl 18. xD ja, jag vet att det är sjukt!

Idag: Var jag på bio med Sara vid 12:15. Vi såg Toy Story 3. Lite sent kanske, men det struntar vi i.
Vi skulle egentligen se den när den hade premiär men något kom i vägen. Tror det var att Frida ville se I rymden finns inga känslor.
Men det ville inte jag och Sara.

Och imorgon ska jag nog bara vara hemma. Ska nog äta tacos hos Rebecka (hon som hade skräckfesten för två veckor sen), och sen se på film. Sen på söndag ska Wilam ha halloween party och så ska jag vara med och "leda" partyt.
Ska bli kul! För hon har sjukt härliga kompisar! ^^)

Ska gå och lägga mig nu. Mamma, Lennart, Agnes och Wilma sover sen länge sen och Jakob kollar på tv i sitt rum så jag sitter här lite mörkrädd i tv-rummet helt själv.
Men ska nog ändå lägga mig nu, kanske läsa om jag inte kan sova, vem vet.

God natt!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0