En jobbig stund

Hej!
Idag har jag varit först på bliblioteket nere i stan med pappa och lånat tre böcker.
Är en riktig bokmal!
Sen gick far och jag på en basket match. Det var sundsvall dam A-lag som spelade mot Jämtland. Och de vann stort.
Det blev typ 58-28 eller något liknande.

Men imorgon är det ju farsdag!
Och det värsta är att kag hade glömt bort det totalt, så när jag och pappa var och handlade idag sa han

"Jag kankse skulle köpa lite grädde till tårtan imorgon."

Jag: "Ha??"

Pappa:"Aa, det är ju farsdag imorgon och jag tänkte göra en tårta."

Jag:" Ja! Ja, jag trodde du sa något annat."

Uscha vilken hemsk dotter jag måste vara!
Och jag hoppas att Emelie och Jakob hade tänkt köpa något för jag har inte tänkt ut något!
Men åh, jag har inga pengar heller!

Jobbigt just nu!
Men Emelie nämde förut att hon hade kollatg på någonting till honom men inte köpt det.

Men vi får se imorgon hur det gick!
Jag har i alla fall lovat att göra tårtan.

Ha det bra!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0