Hello!

Idag har jag varit i skolan. Hade ett fysikprov också, eftersom jag missade det pga att jag var sjuk.
Sen fyller Emelie 19 år idag!
Så ett grymt stort grattis till henne!
Sen är Emelie faktiskt världens bästa storasyster!
Hon är snäll, snygg, sjunger som en gudinna, man får låna kläder av henne, hon är rolig, omtänksam, jätte rädd för magsjuka, men hon är ändå helt underbar!
Så alla kommenterar ett fint grattis till henne, för det förtjänar hon verkligen!
Imorgon är det Fredag, och då början man tio. Men det gäller bara tjejerna, killarna börjar kvart över åtta. Det har varit/är sjukt stökigt i min klass och då tycker våra mentorer att vi (särskilt killarna) måste lära oss att vara mer schysta mot varandra. Så då ska de börja tidigare och ha "övningar" och prata och sånt.
Så för en gångs skull får jag sovmorgon! ^^)
Och ikväll ska vi äta tacos! ^^

Ha en bra torsdagskväll!


Det finns inte många normala bilder på henne! ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha stackars dom ;P

2010-11-28 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0