Hellu!

Idag har var varit i skolan som vanligt. Sen efter skolan var jag hemma hos en klasskamrat som heter Molly. Vi har mycket kul ihop´. Eller, från början så satt Molly och grejade med min och hennes mobil, medans jag målade naglarna och kollade runt på hennes kort, små lådor och krypin och en massa andra saker.

Men det var röligt att vara med henne! ^^)

Sen åkte jag buss hem vid 18.20 och när jag kom hem år jag middag, gjorde lite läxa, duschade och sedan nu sitter jag här och lyssnar på Avril Lavinge av alla som finns och kollar lite på Robinson. Och just nu håller det på att brottas på skit konstiga sätt. Lyssnar ju på musik så jag fattar inte avd de gör! ^^

Nu ska jag greja vidare på datorn och sedan lägga mig hyfsat tidigt. Börjar kvart över åtta imorgon med arbetspass och då får jag inte vara trött. Måste orka jobba svenska som jag vet inte vad!

Ha en bra kväll!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0