Julmust

Hejsan!
Idag är det lördag och jag ska slappa heeela dagen! Hade jag tänkt.
Kanske liten tv, lite (eller mycket) The Sims 2, äta Tacos till kvällen och sedan mysa vid teven ikväll. Skulle egentligen sova hos Sara ikväll men jag ska ju sjunga i kyrkan imorgon och då ska jag vara där halv tio, och jag tror inte Sara vill gå upp vid åtta på en söndagmorgon! ^^
Men det blir väl övernattning någon anna dag! ^^)
Sen igår drack jag årets första julmust! Eller i alla fall den första julmusten efter våren. Och det var så sjukt gott! Jag bara satt och njöt när jag drack den!

Nu ska mamma, Lennart och Agnes gå runt sjön som ligger rätt så nära här, men jag orkar inte hänga med.
Ha en bra Lördag! Kommer säkert ett inlägg senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0