Levande begravd

God kväll!
Nu har man precis sett den senaste Beckfilmen.
Och den var riktigt läskig!
Men samtidigt väldigt bra!
Så betyget blir fyra (Y) av fem. ^^)
Den var som sagt läskig och jag hoppade till några gånger i soffan och skrek till en gång.
Då blev Emelie lite små sur på mig, säkert för att jag skrämde henne för hon hoppade också till.
Så jag rekomenderar verkligen filmen Levande begravd. Kanske inte till riktigt känsliga tittare, men annars är det ju bara att göra som jag bruykar göra när jag ser på hemska filmer:
hålla för ögonen/titta fram mellan fingrarna.
Det har funkat för mig sen jag var fyra! ^^

Nu ska jag greja på Stardoll, som är en av mian favorit sidor.
En sida som är gjord för tjejer mellan 8-100 år som är intresserad av mode och sånt.

Men god natt eller kankse god kväll till vissa! ^^

//jjuliajjohansson


En film för icke känsliga tittare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0