Lördagsmiddag med Wilmas tvilling

Hejsan!
Nu har jag och min familj ätit middag och druckit kaffe.
Jag dricker inte kaffe men jag har bara sutit med och pratat lite.
Sen ska Wilas tvillingsyster Lisa sova här inatt och vara här ända tills Wilmas skräckfest imorgon.

Okej, hon är inte Wilmas tvillingsyster då, men de är bästa kompisar och är som tvillingar.
Båda har typ bara Hello kitty kläder, de har till och med likadana pyjamasar, båda har blont hår, blåa ögon, har samma humor och skrattar typ likadant.
Jätte läskigt!

Men senare ikväll så ska vi se på Becks senaste film Levande begravd.
Fast det blir ju såklart när Agnes och tvillingarna sover.

Sen imorgon ska vi på stan på förmiddagen och handla saker till wilmas fest och sen blir det att åka hem och rynta och fixa fram tills kl fyra.

Ha det bra!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0