Onda knän

Ciao!
Nu sitter jag i soffan i pyjamas och har precis ätit upp min kvällsmacka! ^^

Sen har jag varit på baksetträning.
Och jag får så himla onda knän när jag har tränat!
OCh det onda håller sig ofta kvar i en-tre dagar..

Men sedan imorgon ska klassen vara ute hela dagen.
Vi ska nämligen vara ute i skogen med någon organisation som heter Kom Ut.
Jag har egetnligen absolut ingen lust, och det sägs ju att det ska snöa inatt/imorgon.
Men jag får väl tiga och vara ute en hel dag i den "härliga" naturen och ha det "trevligt" med min "trevliga klasskamrater".
Så sa i alla fall min mentor idag.

Men jag ska inte vara så negativ nu.
Det kan nog bli kul. Vet ju inte heller vad vi ska göra eller vad nu Kom Ut vill att vi ska göra.

Men nu ska jag bortsta tändern aoch gå och lägga mig.
Är väääldigt trött!
Och sen kan det nog vara bra att ha fått en bra nattsömn när man ska vara ute en hel dag imorgon.

God natt!

//jjuliajjohansson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0