Ryska singlar = nej tack!

Hellu!

Siter nu är med lösnaglar och skriver, och det är väldigt svårt! x)
Måste typ skriva med topparna!

Men idag har Ida och jag sovit ut, tagit våran normala tid till att duscha, klä på oss och sånt.
Två timmar...

Sen åt vi lunch inne hos mormor.
(Min moster+mina kusiner bor på samma gård som min mormor och morfar.)
Sen åkte vi ner till byn och köpte lösnaglar och kollade runt lite.
Sen åkte vi hem senare på kvällen och fixade naglarna och åt fruktsallad! ^^)

Och imorgon ska jag och Ida till Bollnäs och shoppa lite. Vi ska även luncha med hennes mamma/min moster som jobbar där i mitt i stan.

Men sen är det en sak som stör mig på datorn jag sitter vid nu.
Det kommer upp små rutor där de frågar om jag vill dejta några plastikopererade tjtjer från Ryssland.
Mycket frestande, men nej tack!

Om jag sla dejta blir det nog en kille!
Helst en kille som inte bor i Ryssland.

Men nu ska jag kolla klart på datorn och sen kanske tvinga med Ida upp så vi kan sova.
I alla fall ta på oss pyjamas och prata lite tjejsnack! :P

Bye bye!


//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0