Stackars liten

Hej!
Jag måste bara berätta vad som hände när Agnes badade förut. Först när hon sitter och leker för fullt i badet, och jag gick in i mitt rum för att hämta en sak, så hör man ett "bonk!" och sen lite bubblande och sen Agnes som storskriker! Och jag kutar in till badrummer och där står hon gråter. Då hade hon ramlat och slagit i huvudet i kanten på badkaret när hon skulle resa sig upp! Fy, tänk vad som kunde ha hänt! Barn har ju drunknat när det hamnat under vatten i ett badkar, och hon kunde ju ha slagit i huvudet riktigt illa! Men det blev bara en liten bula, och hon slutade gråta efter två minuter. Men sen när hon är klar och ska gå upp så skulle hon själv klättra ur badkaret. Då ställer hon sig på kanten och "bonk!" igen och så sitter hon med kanten mellan benen. Då grät jag seriöst med henne. Fy vad ledsen hon blev! Hon blev alldeles röd och kunde inte gå! Det gör ju skit ont!
Så efter fem minuters skrikande sa hon tyst till mamma " ja jorde illa min jumpaa!"
Så nu tycker jag synd om henne! Men jag läste två böcker för henne innan hon la sig, så hon var nog rätt så nöjd.

Nu ska jag ta en macka och sedan sova.
God kväll!

Gullungen som har ont i huvudet och mellan benen!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0