Utmaningar

Hej!
Idag har jag varit med Frida, Sara och Jouline efter skolan hemma hos Frida!
Vi hade sjukt roligt! Vi åkte madrass och spark och vi gjorde "utmaningar".
Tex jag gav en utmaning till Jouline som sa att hon skulle göra en kullernytta i snön utsn några skor eller ytterkläder. Och Sara fick en av Jouline som sa att hon skulle hoppa runt på gatan och sjunga med fevingar, en tomteluva och en djävulsstav. Vi hade som sagt myyyycket roligt!!! ^^)

Själv fick jag mula ansiktet i snön och be glasskillenm som kom med glassbilen om en väldigt komplecerad beställning.

Det där med ansiktet var nog värst. Jag fick jätte ont i det ett tag där! x)
Men sen vid 18.25 gick jag hem och åt mat. Sen hamnade jag här.

Men ska gå nu! Bye bye! ^^
//jjuliajjohansson

Bästa bilden på Sara jag fick tag i. Även den nyaste. ^^

Och söta Frida! ^^)

(En bra bild på Jouline har jag inte och man hittade inte heller någon bra på tex bilddagboken eller facebook. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0