Dragons match

Tjaba!
Nu har jag varit på Dragons match. De spelade mot Uppsala.
De vann med 76-52 tror jag.
Men eftersom att de var fribiljetter som man fott genom skolan, så var halva skolan där.
Och jag, Sara och Frida fick gå runt och leta efter ett par platser i ungefär i en kvart.
MEn sen så var det en klasskamrat, Sigge, och Sigge och hans tjej + två till satt på en bra rad på läktaren.
Men sen så gick alla för att köpa dricka.
Och en regel när man är på basketmatch:
Lämna aldrig din plats!
Utan be någon vakta den eller lägg din jacka där (om du inte är rädd att den ska bli stulen).
För vi tog nämligen Sigges och kan kompisars platser.
Oj vilken arg blick jag fick av hans tjej.
Hon slängde en massa bitchblickar åt mitt håll.
Jag tror hon har något imot mig bara för att jag också varit ihop med Sigge.

Men men, hon ska inte vara rädd.
Nu är det slut mellan mig och Sigge för en mycket lång tid framåt.
Vi är nu bara kompisa. Rätt så bra kompisar faktiskt.
Men nu ska jag kolla på Välkommen Åter och be syrran och hennes kille att sluta spela piano!
De har spelat under hela programmet!
Jaja..
Hej då!

//jjuliajjohansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0