Färgglada lik?

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Sen efter skolan var jag och Frida på stan för att fixa lite grejer tills imorgon.
Ska på Skräckfest hemma hos min gamla klasskamrat Rebecka.
Då köpte vi några små presenter till henne och lite saker som ska höra till vår förklädnad.
Man ska ju såklart klä ut sig för det är ju som en haloween fest, så då ska Frida och jag klä ut oss till samma sak.

Jag tänker inte säga till vad, men jag kan ge några ledtrådar:
vi ska vara lik (alltså döda), och vi ska vara riktigt färgglada.
Nja, tänk på den ni!

Vi har klurat ut något riktigt bra.
Men då får vi ju hoppas att det blir en bra och rolig kväll.

Ha en forsatt bra Fredags kväll!

//jjuliajjohansson

(Jag skaknar småsyrrorna som pipan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0