Fortfarande sjuk

Tjena!
Idag var jag hemma med mitt onda huvud. Har nog aldrig haft så hr ont förut.. :/

Men nu känns det inte så mycket bättre. Blir nog ingen skola imorgon. :(
Men annars idag har jag duschat (som förvärrade det onda), kollat på lite Pip-Larsson (en av mina favoritserier sen jag var typ 4 år), suttit och spelat the sims och tjafsat med Wilma.
Och jag har märkt att detta tv/datortittande gör så att mitt huvud gör ännu ondare.
(Det kan man kanske lista ut innan man sätter sig vid datorn/kolla på tv?)
Men nu ska jag kolla på Svenska hollywood fruar och KANSKE plugga lite fysik och spanska glosor.

Sköt om er!

Ps: På Lördag spelar man match med laget på Balders här i sundsvall mot härnösand.
Kom gärna och kolla!

Ps 2: Åker till kusinen Ida på Lördag kväll så det KANSKE blir dålig uppdatering då. Datorn kommer lixom inte i första hand när man är med Ida Rubensson! ;)

//jjuliajjohansson


Ett par riktiga godingar! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0