Från muffins till sömnig Julia

//jjuliajjohanssHola!
Nu sitter jag här i myskläder och kollar på Biggest Loser Sverige!

Annars nu idag har man varit och haft simning med skolan, varit på kör och köpt chokladmuffins.
(Skulle egentligen vilja baka men hade inte ork till det (A) )
Imorgon på skolan ska va ha tjejsnack på arbetspasset.
Då är det bara vi tjejer i klassen som får prata med våra mentorer + några andra lärare vi har
och prata om killarna i klassen, förslag till olika saker och vad vi tycker om lektionerna.
Och då ska man ha med sig fika. Och jag ville egentligen ha chokladbollar men chokladmuffins är godare! ^^)

Men nu ska jag göra en macka med te, och sedan lägga mig lite tidigare för en gångs skull!
Förra veckan la jag mig alltid efter tio, ibland vid halv elva, och jag blir så himla trött då, får ont i huvudet och blir tjurig.
Inte så kul för mina kompisar i skolan kanske?
Så man ska nog lägga sig lite tidigare idag.

Så ha det bra och sov gott!


//jjuliajjohansson


Man blir så sugen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0