Greys Anatomy

Hejsan!
Nu sitter jag här trött som jag är och kollar på Bonde Söker Fru.
Har nog kollat på det ända sen det började.
Vilkne nörd jag är..

Men jag kollar faktiskt inte så intresserat på det, utan jag väntar på att världens, galaxens, universums allra bästa program någonsin!

Greys anatomy!

Belv kär i serien för kankse ett- två år sen?

Men ja, jag älskar den bara!
Går egentligen inte att beskriva varför.
Men nu är det en ny säsong som väntar och grejen är den att sista avsninnet av förra säsongen var:
HEMSKT!

En galen man med pistol anföll sjukhuset och dödade massor av människor.
Höll på att döda människor som jag älskat serien ut!

Men han sköt sig själv så det slutade bra!

Men nu ska jag göra ett litet behov på toan, ta en frukt, ochvänta in den underbara progremmet.

Sköt om er!


//jjuliajjohansson


En bjudbild på favorit serien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0