Harry Potta!

Hej hej!
Nu sitter jag här i soffan och kollar på Harry Potter. Nämligen den femte filmen. Eller den fjärde. Äh, är väl inte så noga!

Men jag gillar faktiskt Harry Potter.
Jag har aldrig läst böckerna, men filmerna är mycket bra, och så är Potta själv rätt så snygg.
Och den film jag ser nu, Fången från Azkaban, är väldigt läskig också.
Och fy fan vad rädd jag blev nu, höll på att kissa på mig!
En kvinna kom fram bakom Potta själv och skrämde livet ur mig! Shit vad jag hoppa till!

Men nu är jag hungrig. Ska nog ta en bit smörgåstårta som pappa fått sen igår.

Sköt om er!


//jjuliajjohansson


Nyduschat hår fick också vara med på bilden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0