Hej hej!

Nu ska jag gå och lägga mig. Blir hemma imorgon också men på Fredag ska jag nog till skolan.

Annars idag var jag och hämtade Agnes från dagis. Ni tänker kanske nu att om jag nu är så sjuk så ska jag inte vara ute och greja!
Men jag mår myyycket bättre nu än vad jag gjorde för två dar sen och så var det väldigt skönt att få komma ut ett tag!

Men imorgon ska som sagt jag vara hemma och då ska min lillasyster Wilma även vara hemma!
Hon går i sexårs och ville vara hemma med mig!
Mycket snällt av henne, men hoppas det bara inte blir en vana att hon vill vara hemma på en vardag bara för att det går.

Men sen vill jag bara klargöra en sak:
Många har frågat angående min familj, det vill s'ga mina syskon och mina föräldrar.
Men då vill jag bara kort berätta hur det ligger till.

Min mamma och pappa skilde sig när jag var fem år, då träffade mamma en ny "kille" som heter Lennart. Han hade/har en dotter sen tidigare förhållande som är 19 år nu.
Mamma och Lennart fick fick mina småsytrar Agnes och Wilma.

Och sen så var det ju Emelie och Jakob som är mina "riktiga" syskon.

Men som sagt:
Anna 19 år (Lennarts dotter)
Emelie 19 år (samma föräldrar som jag)
Jakob 17 år (samma föräldrar som jag)
Jag
Wilma 6 år (Samma mamma, Lennart som pappa)
Agnes 2 år(Samma mamma, Lennart som pappa.

Hoppas ni fattar nu.

God natt! ^^)

//jjuliajjohansson


Jag och Wilma


Jag och Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0